FANDOM

Rock 'n' Roll Highschool
Rock 'n' Roll Highschool
Produktionsland:

Deutschland
Belgien

Regie: Jorkos Damen
Premiere:

09 November 2013

Bilder von Rock 'n' Roll Highschool

Rock 'n' Roll Highschool ist der erste Hotel 13 Fernsehfilm.

AkcjaBearbeiten

Akcja filmu rozgrywa się w 1950 roku: Po ekscytujące lato Ferienjobber w życiu hotelu idzie raczej bardziej powszechne w samochodach. Tom kontynułuje majsterkowanie przy swoich wynalazkach, Anna szkoli się jako fotograf i Liv chętnie ale świadomie wybierze karierę jako aktorka. Ale pewnego dnia spotyka tą dziwnie ubraną dziewczyną o imieniu Sandra Tom obwoźnej. Szybko okazuje się, że Dziewczyna w różowej krynolinie podróżowała w wehikule czasu z Hotelu 13 do chwili obecnej. Jednak jej wygląd zmienił przeszłość, a tym samym także teraźniejszość i przyszłość. Tom, Anna i Liv muszą cofnąć się w czasie z Sandrą, aby świat nie rozpadł się w szwach. Jest to nie tylko przyszłość Sandry z gwiazdą filmu Davida w grę, ale także przyjaźń Toma, Anne, Liv. Czy trzej przyjaciele doprowadzą, aby wszystko było znowu w porządku?

Dreh & SetBearbeiten

Gedreht wurde seit dem 17.Juni 2013 und die Dreharbeiten sind bis August gelaufen.

Charaktere Schauspieler Niederländische Stimme Polnisch Stimme
Tom Kepler Patrick Baehr Roel Dirven Mateusz Weber

Anna Jung
Sandra

Carola Schnell Sanne Bosman Maria Pawłowska
Liv Sonntag Julia Schäfle Leonoor Koster Martyna Kowalik
David Valleta Jeremy Mockridge Vanja Rukavina Bartosz Wesołowski
Alfred Paul Falk -

Carmen

Clara Dolny

Nine Meijer

Paulina Korthals

Störung durch Adblocker erkannt!

Wikia ist eine gebührenfreie Seite, die sich durch Werbung finanziert. Benutzer, die Adblocker einsetzen, haben eine modifizierte Ansicht der Seite.

Wikia ist nicht verfügbar, wenn du weitere Modifikationen in dem Adblocker-Programm gemacht hast. Wenn du sie entfernst, dann wird die Seite ohne Probleme geladen.